HTML

Óperenciás Waldorf-Óvoda

Egyesületünk: www.szelloszarnyan.hu Blogunkban a 2012 őszén megújult, egyesületi fenntartású Óperenciás Waldorf-óvoda életéről, mindennapjairól szeretnénk hírt adni az érdeklődőknek. Az óvoda címe: Komárom, Molaj Műszerész u. 2 Tel: 30 2124868 operenciasovoda@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Kirándulás Klastrompusztán

2010.05.15. 22:37 Egyesületi tagok

Soron következő kirándulásunk helyszínének a Kesztölc melletti Klastrompusztát választottuk.

A szeszélyes tavaszi időjárás miatt néhány hetes csúsztatással ápilis 10-én, szombaton indultunk útnak újabb élmények reményében.

Reggel 9-kor az óvoda előtt gyülekeztünk, ahonnan autóbusszal vágtunk neki a nagy ismeretlennek. A buszozást legalább annyira élvezték a gyermekeink, mint a vonatozást legutóbb. Az úton odafelé mindenki elmajszolgatta tízóraiját, alig vártuk, hogy megérkezzünk, és neki induljunk a sok felfedeznivalóval, izgalmakkal teli túrának. Az időjárás szerencsére nekünk kedvezett, igazi kiránduló időnk volt.

Megérkezvén meglátogattuk Klastrompuszta csodálatos nevezetességét, Szent Özséb által alapított Pálos szerzetesrend történelmi időket idéző romkertjét, ahol a nagy túra előtt a gyerekek be is melegíthettek egy kis kergetőzéssel, futkározással.

Mindannyiunk legnagyobb örömére, és büszkeségére még a legapróbb kis turisták is megmászták az olykor könnyűnek nem mondható, néhol kicsit csúszós turista útvonalat. A meredekebb részek után megálltunk egy kicsit pihenni, hogy a gyerekek (meg persze mi is!) szusszanhassanak, hogy újult erővel feljussunk egészen a kilátóig. Hősiesen megcsináltuk, és megérte! Csodálatos látvány fogadott bennünket a kilátónál, ahonnan az egész környék a tavasz színeiben pompázva tárult a szemünk elé.

A lefele út szerencsére könnyebb volt. 1 körül értünk vissza a klastrompusztai fogadóba, ahol már finom ebéddel vártak bennünket. Hazaindulás előtt a gyerekek még egy utolsót játszottak a romkertben.

Igaz, már egy kicsit csendesebben, de csodálatos élményekkel gazdagabban utaztunk haza. Ismét sikerült kellemesen elfáradnunk, de máris várjuk a lehetőséget, amikor újra elindulhatunk gyermekeinkkel a következő felfedező utunkra.

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás klastrompuszta

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.