HTML

Óperenciás Waldorf-Óvoda

Egyesületünk: www.szelloszarnyan.hu Blogunkban a 2012 őszén megújult, egyesületi fenntartású Óperenciás Waldorf-óvoda életéről, mindennapjairól szeretnénk hírt adni az érdeklődőknek. Az óvoda címe: Komárom, Molaj Műszerész u. 2 Tel: 30 2124868 operenciasovoda@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Első kirándulásunk - Cuha-völgyében október 10-én

2009.10.12. 23:50 Egyesületi tagok

Elszánt döntés volt - vonattal indultunk neki a Bakonynak ezen a szombat reggelen!

Reggel 3/4 8kor gyülekeztünk a komáromi vasútállomáson, szinte minden apukánk és persze anyukánk is csatlakozott - a gyerekek teljes extázisban: vonatozunk! Várakozásainkkal ellentétben rengeteg utastársunk volt Győrig és azt követően a zirci vonalon Porva-csesznekig is. Ki nyűgösen, ki kevésbé, de 10 körül megérkeztünk.

Drága Gréti, megérkezésünket követő 3. percben térdig merült a Cuha-patakban! :-) ...de a felkészült szülő ilyen esetekre is számít, úgyhogy gyorsan rekonstruáltuk a korábbi száraz állapotot, immáron gumicsizmában. Gyerekeink jól bírták az erdei túrát, büszkék lehetünk rájuk. Többször megálltunk persze, hol egy kis eszegetésre, hol fáramászás, barlangbabújás vagy fatörzsön sétálás okán.

Délután 2 óra körül megérkeztünk a vinyei Pokol csárdához, ahol pihentünk még egy kicsit, a gyerekek pedig energiáik legvégső határát feszegetve játszottak még egyet az udvarban, amíg anyukák, apukák kicsit szusszanhattak.

A visszafelé út hasonlóan zsúfoltra sikeredett. Győrtől már egy biciklis különvagonban utaztunk, együtt lehetett a csapat. Gyerekeink a hősies 6-7 km-es túra és alvás nélküli nap után már meglehetősen elfáradtak.

Elfogyasztottuk még az utolsó falatokat a hátizsákból és úgy tippelem azon az este nem csak a mi gyerekeink aludtak el még 8 óra előtt.

Ui.: Igazság szerint a vonatot közösségi (ez pazarul az volt :) volta miatt is választottuk, illetve azért is, mert találkoztunk egy szimpatikus kezdeményezéssel, amely már évek óta küzd e szárnyvonal megmentéséért azzal, hogy vonatos  túrákat szervez rendszeresen e térségben és úgy gondolom, nem kis mértékben azért is, hogy minél több ember szabaduljon ki a természetbe és tegye ezt később már úticélok esetén is.

Úgy tűnik a munkájukat nagyon jól végzik, mert még ezen a borongós szombaton is rengetegen kaptak kedvet egy vonatos túrázós naphoz a Cuha völgyében.

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás cuha

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.